Валута
BGN
  • USD
  • EUR
  • BGN
Меню
Профил
Език

Категории

Често задавани въпроси


1. Трябва ли да се регистрирам за да направя поръчка?
- Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че решите да го направите, Вие ще пазарувате по-удобно, ще можете да следите статуса на направените поръчки, както и да получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

2.  По какъв начин мога да направя поръчка?
- поръчка може да се направи през сайта, посочения телефон или e-mailа посочен в нашия сайт

3.  Каква информация е нужда за да направя поръчка?
Нужно е да посочите: Име и Фамилия, Телефон и адрес за доставка (офис на куриерска фирма SPEEDY или ECONT, или личен адрес)

4. Какъв е срокът за доставка?
Срокът за доставка е 3 работни дни

5. С коя куриерска фирма работите?
- Работим с куриерски фирми ECONT и SPEEDY

6. Каква ще е цената на куриерската услуга?
Цената на доставката зависи от теглото на поръчаните продукти и от дестинацията (адреса), до която трябва да бъдат изпратени. След като попълните адреса си на страницата за финализиране на поръчка, цената на доставка се калкулира автоматично и можете да я видите

7.  Имате ли физически магазин в който да пробвам артикулите?
Да, имаме магазин в гр. Варна на ул. Драгоман 30, може да пробвате нашите артикули след като предварително сме се уговорили по телефона

8.  Как мога да се ориентирам правилно за размерите?

- Към снимките на всеки продукт сме приложили снимка на таблица на размерите в см

9.  Мога ли да върна или заменя вече закупения продукт?
При неудовлетворение от закупения продукт можете да го замените или върнете в 14 дневен срок, като единственото условие е покупката да не е повредена и да няма странични миризми. За повече информация прочетете условията за  Връщане и замяна.

10.  За чия сметка е връщането/замяната на закупена стока?

Разходите за върната пратка към онлайн сайта са за сметка на клиента, освен в случаите, когато клиентът има основание за рекламация .

11. По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?
Възстановяването на заплатените суми става единствено по банков път

12.  Мога ли да направя промени по поръчката си?

След като сте изпратили Вашата заявка, тя се приема автоматично. Именно за това, промени по поръчката не са желателни. Ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържете с нас по телефона най-късно до 3 часа след изпращането на заявката

13. Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?
Всички данни при регистрация в сайта се обработват съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).

14. Как да намеря най-бързо търсения от мен продукт?
За Ваше улеснение сме създали вътрешна търсачка и филтри, с помощта на които може удобно и лесно да откривате търсения от Вас продукт по предварително зададени критерии

15. Мога ли да получа безплатна доставка?
Да, при стойност на поръчката над 100лв доставката е БЕЗПЛАТНА?

16. Мога ли да прегледам стоката при получаване?
Всички нашите пратки се изпращат с опция тест и преглед